Податкова служба оперативно реагує на звернення платників податків. Зокрема, використовуються різні формати взаємодії – гарячі лінії, контакт-центр, відповіді на запити на отримання публічної інформації тощо. І один з таких форматів співпраці податкової з бізнесом – комунікаційна податкова платформа.
У Південному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків, в рамках дії комунікаційної податкової платформи для оперативного вирішення питань, з якими у своїй роботі стикається бізнес, було створено електронну скриньку svp.ikc@tax.gov.ua.
Представники бізнес-спільноти, громадських об’єднань, громад, депутатського корпусу, консультативно-дорадчих органів мають змогу направити на скриньку своє запитання. Фахівці Південного міжрегіонального управління опрацюють його і нададуть відповідь у максимально стислі строки.
З проблемних питань також можуть бути ініційовані спільні зустрічі, круглі столи, наради.
Новий формат спілкування сприятиме ефективній комунікації з бізнес-асоціаціями та об’єднаннями, пришвидшить вирішення актуальних питань та прийняття відповідних управлінських рішень.
Запрошуємо бізнес-спільноту активно користуватися регіональними комунікаційними податковими платформами за наявності нагальних питань.
Для пришвидшення розгляду запитань просимо зазначати: назву суб'єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу; контактний номер телефону; питання по суті.
Відеопрезентація
Дізнатися більше про комунікаційні платформи в органах ДПС
Комунікаційні податкові платформи – мобільно, швидко, зручно!
Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній» та у Контакт-центрі ДПС.
Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.