Протягом минулого тижня в.о. начальника Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП Олександр Батрак представив першим чотирьом великим платникам податків, які увійшли до Переліку платників з високим рівнем добровільного дотриманням податкового законодавства, закріпленого за ними комплаєнс-менеджера.
Ці зустрічі стали важливим етапом у встановленні відкритого діалогу між бізнесом та державою. Обговорили переваги участі у проєкті та кроки подальшої взаємодії.
Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний «податковий радник», який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани. Це посадова особа податкової служби, яка має дати закріпленому сумлінному платнику податків відповіді на всі запитання «Як правильно платити той чи інший податок?».
«Разом ми створюємо нову якість податкових відносин, заснованих на довірі та партнерстві. Ця ініціатива – це не лише про технічні зміни чи привілеї, це про новий рівень взаємовідносин між державою та бізнесом», - зазначив керівник Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП Олександр Батрак.
«Водночас це новий формат роботи також і для податківців. Ми будемо вчитися разом із вами, вдосконалювати процеси й адаптуватися, щоб зробити систему максимально ефективною та комфортною для бізнесу. Сподіваємось, такий підхід мотивуватиме й інших підприємців дотримуватися всіх правил, аби також отримати додаткові преференції податкового адміністрування», - додав очільник податкового управління.