Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Спілкуйся з податковою через чат-бот «InfoTAX»

, опубліковано 25 листопада 2021 о 16:09

Отримати актуальну інформацію про себе платнику податків, який не має доступу до комп’ютера, допоможе чат-бот Державної податкової служби України «InfoTAX».

Для доступу до даного сервісу необхідно мати електронний підпис або бути зареєстрованим клієнтом одного з українських банків.

Для підключення чат-бота потрібно у відповідному месенджері (Viber, Telegram) знайти «InfoTAX», в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

Отримання інформації здійснюється за допомогою меню.

Вкладка меню «Особовий рахунок» надає можливість переглянути дані стану розрахунків з бюджетом, про залишок несплаченої пені, інформацію про борг, переплату та інформацію про зобов’язання за податковою звітністю, термін сплати яких не настав.

У вкладці меню «Інфо» розміщено податковий календар, дані про отримані квитанції.

Вкладка меню «Облікові дані» надає можливість переглянути реєстраційні дані, дані про об’єкти та рахунки платника податків.

У вкладці меню «Накладні» відображається інформація про отримані та видані податкові накладні/розрахунки коригування, критерії ризиковості, дані позитивної податкової історії.

Вкладка СЕА ПДВ надає можливість отримати інформацію про суму, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН) та суму залишку на Казначейському рахунку платника ПДВ.

Вкладка СЕА РПСЕ надає можливість отримати інформацію про суму, на яку платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та суму залишку на Казначейському рахунку платника СЕА РПСЕ.

Детальну відеоінструкцію від ДПС про підключення чат-бота InfoTAX  можна переглянути тут: https://www.youtube.com/watch?v=tT_vyk-8lh4.