Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які дії платника, якщо при зчитуванні особистого ключа електронного підпису відображається повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації»?

, опубліковано 26 січня 2022 о 08:30

Повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин:

1. невірно вказано пароль до носія ключової інформації;

2. невірно обрано носій ключової інформації;

3. перевищено число спроб введення невірного паролю.

Для усунення даної помилки необхідно:

- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;

- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС у розділі «Підпис даних».

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись:

до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка;

до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.