Повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин: 
    1. невірно вказано пароль до носія ключової інформації; 
    2. невірно обрано носій ключової інформації; 
    3. перевищено число спроб введення невірного паролю 
    Для усунення даної помилки необхідно: 
    - перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи); 
    - перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта; 
    - спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) у розділі «Підпис даних». 
    У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись:
   до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.