Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У яких випадках SAF-T UA може бути відхилений?

, опубліковано 05 травня 2025 о 09:29

Відповідно до пункту 7 розділу ІІ Порядку № 557 автоматизована перевірка електронного документа включає:

підтвердження дійсності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки за умов, встановлених Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;

перевірку обов’язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки підписувачів у встановленому порядку;

перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);

перевірку обов'язкових реквізитів;

перевірку права підпису електронного документа підписувачем.

Згідно з Детальним технічним описом елементів SAF-T UA файли даних SAF-T UA, надіслані до ДПС суб’єктами господарювання в XML-форматі, проходять контроль (валідацію) із застосуванням схеми контролю XML-документів (файл XSD). Це перший рівень контролю даних файлу SAF-T UA, після якого формується перша квитанція.

У стовпці «Валідація» для окремих елементів відображена умова, за якою буде проходити валідація даних, які будуть розміщуватися в зазначеному елементі. Це другий рівень контролю даних файлу SAF-T UA, після якого формується друга квитанція.

При цьому, зі структури XSD видалена валідація «Ключ-Посилання»; перевірка валідності даних «Ключ-Посилання» здійснюється на рівні системи обробки звітності ДПС України (друга квитанція).

Пунктом 3.7 розділу ІІІ Порядку передбачено, що підтвердженням прийняття та реєстрації або відхилення контролюючим органом електронних документів (інформації) ВПП є повідомлення, яке направляється платнику податків у вигляді електронного документа засобами телекомунікаційного зв’язку. У разі неодержання від контролюючого органу протягом двох робочих днів повідомлення про прийняття і реєстрацію або про відхилення електронного документа (інформації) ВПП відправник вживає додаткових заходів з використанням інших засобів зв’язку для одержання від адресата відповідного повідомлення.

У разі одержання від контролюючого органу повідомлення про відхилення електронного документа (інформації) ВПП відправником вживаються заходи для усунення причин відхилення і забезпечення повторного відправлення цього документа. Підтвердження факту одержання від контролюючого органу повідомлення щодо електронного документа (інформації) ВПП не здійснюється.