За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб. 
    - 511,8 тис. звернень надійшло телефоном; 
    - 76,3 тис. звернень – у чатах месенджерів; 
    - 3,7 тис. звернень – електронною поштою. 
     Найпопулярніші запити платників:  
    - податок на доходи фізичних осіб;  
    - військовий збір; 
    - єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування; 
    - єдиний податок; 
    - порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій; 
    - стан обробки електронної звітності; 
    - податок на додану вартість. 
    Минулого року за січень – червень було майже 540,6 тис. звернень 
    Відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. 
    Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися ним можна у будь-який час. 
    З початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів.  
    Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновлено 838 відповідей і обмежено термін дії 625. 
    Як приєднатися до чатів ДПС? 
    - На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР» 
    - На сайті ЗІР або у його мобільній версії 
    Як звернутися до Контакт-центру ДПС? 
    Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).  
    Електронна пошта: idd@tax.gov.ua. 
    Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.  
    Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00;
                                пʼятниця, з 08:00 до 18:00.