У листопаді 2025 року фахівці відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків провели 10 фактичних перевірок суб’єктів господарювання у сферах торгівлі, громадського харчування та надання послуг.
За результатами перевірок встановлено типові порушення:
некоректне програмування реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
порушення порядку ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем реалізації;
неправильне оформлення розрахункових документів, виданих через РРО;
відсутність фіскальних звітних чеків у паперовій та/або електронній формі під час проведення розрахункових операцій;
невидача розрахункового документу встановленої форми на повну суму операції;
несвоєчасне подання електронних документів щодо фактичних залишків та обігу пального або спирту етилового акцизному органу з боку розпорядників акцизних складів.
За результатами проведених перевірок загальна сума винесених податкових повідомлень-рішень та очікуваних донарахувань склала 11,8 млн грн.
Шановні платники, звертаємо вашу увагу на найпоширеніші порушення та закликаємо їх у подальшому не допускати.
Нагадуємо, що податковий контроль ДПС здійснюється з урахуванням ризик-орієнтованого підходу та рішення РНБО про мораторій на безпідставні перевірки і втручання державних органів у діяльність бізнесу, і проводиться виключно за наявності високих ступенів ризику.