Представники великого бізнесу, які перебувають на обліку у Південному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків, вже реєструють програмні реєстратори розрахункових операцій.
«Це зручна та економічно вигідна альтернатива класичним касовим апаратам», - зазначив начальник управління Володимир Коломієць.
Керівник звернув увагу, на переваги ПРРО, зокрема:
- суб’єкт господарювання, за власним вибором та виходячи з власних потреб та фінансових можливостей, обирає те, що йому більше підходить РРО чи ПРРО;
- застосування ПРРО передбачає передачу даних до фіскального сервера без послуг еквайєра, експлуатація ПРРО не потребує сервісного обслуговування центрами сервісного обслуговування;
- застосування будь-якого ПРРО не вимагає його сертифікації чи проходження експертиз. Єдина умова – перебування ПРРО в реєстрі ПРРО;
- ПРРО може бути встановленим на смартфон, планшет, комп’ютер чи на будь-який інший пристрій, що підтримує операційну систему Windows, Android та має підключення до мережі Інтернет;
- реєстрація ПРРО в контролюючому органі здійснюється в режимі онлайн без додаткових документів та лише в електронній формі;
- обмін документами між ПРРО та фіскальним сервером здійснюється виключно в електронній формі, що виключає будь-які контакти суб’єкта господарювання з посадовими особами ДПС;
- наявність безкоштовного програмного рішення ДПС робить застосування РРО/ПРРО фінансово доступним;
- не потребує реєстрації та ведення КОРО.
«Крім того, ПРРО дозволяє працювати офлайн, а потім відправити звіт до ДПС. Таким чином, ПРРО, з одного боку, забезпечує дієвий контроль органів ДПС України та захист прав споживачів, а з іншого - сприяє вдосконаленню електронних сервісів», - повідомив очільник Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП.
Нагадаємо, що Порядок реєстрації, перереєстрації та скасування ПРРО встановлено наказом Міністерства фінансів від 14.06.2016 № 547 (із змінами та доповненнями).