Електронна скринька для надсилання звернень громадян з підписом заявника, який може бути відсканованим, сфотографованим або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису: zvernennya_dps@tax.gov.ua.
Строк розгляду звернень громадян – 30 днів або продовження, але не більше 45 днів.
Контакти для отримання інформації щодо надходження та реєстрації звернення громадян: 044-279-79-78.
Електронна скринька для надсилання запитів на отримання публічної інформації: publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Строк розгляду запитів на отримання публічної інформації – 5 робочих днів або продовження до 20 робочих днів.
Контакти для отримання інформації щодо надходження та реєстрації запиту на отримання публічної інформації: 044-247-35-36.
Громадяни також можуть надіслати свої звернення до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків:
1. з використанням мережі інтернет, засобами електронного зв'язку, на електронну поштову скриньку officevp.od.official@tax.gov.ua у вигляді сканкопії або фотокопії письмого звернення з підписом громадянина, або підписане кваліфікованим електронним підписом;
2. поштою, особисто або через уповноважену особу.
Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції за зверненнями громадян у Південному міжрегіональному управління ДПС по роботі з великими платниками податків здійснюється організаційно-розпорядчим відділом у робочі дні за графіком:
Понеділок - четвер: з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.
П'ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.
Перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.
або за телефоном (0482) 34-48-86
Адреси приміщень, в яких здійснюється прийом суб'єктів звернень, наявність сполучення громадського транспорту, під'їзних шляхів та місць паркування:
м.Одеса, пр-т. Шевченка 15/1: Сполучення громадського транспорту від залізничного вокзалу – маршрут №115, №198, №242; тролейбус №5, №7 ; зупинка «Довженко».
м.Миколаїв, вул.. Чкалова 20/9: Сполучення громадського транспорту від залізничного вокзалу: тролейбус №2, маршрут №8, №26, №21. Зупинка «Декабристів»