Черговий пакет звернень від платників податків обговорювався сьогодні під час засідання експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена (РБО), проведеного у рамках комунікаційної податкової платформи.
Учасники розглянули скарги, з якими звертаються заявники до РБО, надали на них відповіді, акцентувавши увагу на нормах податкового законодавства.
Представники ДПС, зокрема, прокоментували питання зупинення реєстрації податкових накладних, практики врахування таблиць даних платника ПДВ, виконання податковою службою судових рішень тощо.
Нагадаємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній» та у Контакт-центрі ДПС.