Згідно з вимогами ст. 69 Податкового кодексу України (ПКУ), платники податків можуть отримати інформацію про відкриття або закриття своїх рахунків та електронних гаманців у банках, фінансових установах та небанківських надавачах платіжних послуг.
Як надіслати запит?
Для отримання витягу платник податків може подати запит за формою № П9 (ідентифікатор форми J/F 1308602) через Електронний кабінет або з використанням інших технічних засобів електронних комунікацій.
Що потрібно зазначити в запиті?
Інформацію про рахунки або електронні гаманці, щодо яких запитується витяг. Вказати, чи запитується інформація про відкриті або закриті рахунки/гаманці. У разі запиту даних про закриті рахунки – період їх закриття.
Як отримати витяг?
Після подання запиту Державна податкова служба (ДПС) формує витяг за формою № П10 (ідентифікатор форми J/F 1408602) та надсилає його:
не пізніше наступного робочого дня після запиту;
автоматично через Електронний кабінет (у розділі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи»);
у форматі Квитанції № 2, яка містить всю необхідну інформацію про відкриті та/або закриті рахунки платника.
Де перевірити статус запиту?
Квитанція № 1 підтверджує отримання запиту контролюючим органом.
Квитанція № 2 містить сам витяг.
Важливо! Витяг є чинним до внесення змін у реєстр ДПС. Якщо дані змінюються, потрібно подавати новий запит.
Зазначену інформацію розміщено у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР)
Нагадаємо, що суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).